2011. dec. 23.

Félni és Mérni: a két műszaki szaki kalandjai


21 megjegyzés:

Trap Pista írta...

kamu és buzis (nem)

Névtelen írta...

Hiányoltam Bölcsészmérnök Verselő Lina pusztítását a képből.

Serathi írta...

Bazz. Sírva röhögök.

Névtelen írta...

Sedtth, te kibaszott zseni

Névtelen írta...

nem rossz, nem rossz, de lehetne jobb is (több helyen is elnézted az időmértéket)

PTG írta...

Ez nagyon eposz, végre egy jó kis Ricsi-style képregény.

Mindenkinek kellemes ünnepeket, és nem az attól-való-rettegőset, hogy elég sokat költöttél-e ajándékokra, hanem a rendes fajtát!

Névtelen írta...

nekem tetszik

Névtelen írta...

hogy én mennyire utáltam a szinkronos Flintstones-t

arany írta...

ha a hangjukon olvastad vesztettél

Névtelen írta...

kurvajó na.

Névtelen írta...

>>arany
vesztettem

Névtelen írta...

igaz és hetero

Névtelen írta...

Ez nagyon jó lett.

Névtelen írta...

Az Egyszarvúnak milyen aranyos kis retardált feje van!

Névtelen írta...

szeretlek... :|

Névtelen írta...

ez ki/be baszott jo! XD respect

Névtelen írta...

ELSŐ

Névtelen írta...

kurva anyatok h megint ezt nezem es nem szerves vizsgara tanulok

Névtelen írta...

nekem fizkém2-re kéne...

Névtelen írta...

fizkém2? csak nem bme? :D

Névtelen írta...

Miért, hol van még fizkém? :D

Megjegyzés küldése