2011. jún. 14.

Klasszikus

via

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez most komoly vagy szórakozol velem?

Névtelen írta...

első

Névtelen írta...

nemértem
[nemérti]

PTG írta...

Én értem, hogy áll össze, de nem látom a viccet... :C

PTG írta...

semmi, leesett...

Névtelen írta...

PTG a blog rákja MÁR MEGINT

Névtelen írta...

PTG = citad ági, tudhatnád

Névtelen írta...

most dől el hogy ki az undarázs

Névtelen írta...

azt hiszem, ha legközelebb otthon járok megkeresem ezt -> http://href.hu/x/fh8f
és megkérem anyámat, h olvassa fel újra és közben kakaót fogok szürcsölgetni ;_;

Névtelen írta...

kamu és buzis

Névtelen írta...

comic sans tumbliról

khtxbye

Névtelen írta...

ELSŐ

Névtelen írta...

UTOLSÓ

Krisi írta...

padumm-css.

Névtelen írta...

>>Most dőlt el, hogy sedthh-től kapok napvégén agyfaszt.
Csak egyszer találkozzunk Ricsi.

Névtelen írta...

tumblr_lmsjjxLNVK1qzlswgo1_500.jpg

TUMBLR

Baszd meg szed!

Névtelen írta...

Vidd innét a szarodat.

Névtelen írta...

Fistem fostam

Persze kamu és buzis mind. :)

Megjegyzés küldése