2011. febr. 28.

Ez egy másik takarítónő és nem az van, hogy lusta voltam újat rajzolni, ok?

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Összevissza fostam, ez jó volt. :3

Névtelen írta...

kárpótolva vagyok :D

PTG írta...

láttam már ugyanezt perry bible fellows-on
úgyhogy kamu és buzis :3

Névtelen írta...

PTG:

és tényleg:
http://www.pbfcomics.com/?cid=PBF237-Lyles_Constant.gif

Névtelen írta...

Jó volt.

Unknown írta...

Lassú vagy láttam a posztot amit leszedtél :P
Google Reader Powa

Névtelen írta...

kamu és buzis

Névtelen írta...

az ánuszodat akarom, ricsi

Space_Marine írta...

teccő:3

Ricsi ide kattints ez te vagy a videón írta...

>>3 ezt

Névtelen írta...

IB028, én így szeretlek

Névtelen írta...

A PBF tényleg jobb

Blackker írta...

"kamu és buzis" de nevettem

Névtelen írta...

Friedl takarítónőnek álcázva elmélkedik a múltjáról.képregény

Megjegyzés küldése